Extra korting!
image

 

Boek nu en krijg 5% korting op je reservering! 

Jouw kortingscode: Kasteel

  1. Als u een kortingscode heeft, kunt u deze hier invullen

Meest gestelde vragen

Hieronder kun je de antwoorden vinden op de meest gestelde vragen door onze gasten. Hopelijk staat jouw antwoord er ook tussen. Zo niet, aarzel dan niet om ons te contacteren 

1. Is er gratis WiFi beschikbaar in het hotel?

Antwoord: Ja, er is overal in het hotel gratis WiFi beschikbaar, zowel in de openbare ruimtes, de conferentiezalen als op de hotelkamers. Wil je met je laptop, iPad of smartphone genieten van het zonnetje in ons park? Ook hier heb je overal volledig WiFi bereik.

2. Is het altijd mooi weer in Maastricht?

Antwoord: Helaas is het niet altijd mooi weer in Maastricht, het is wel altijd mooi om weer in Maastricht en vooral op Buitenplaats Vaeshartelt te zijn.

3. Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Antwoord: Om de reservering online af te kunnen ronden dien je een betaalmethode te selecteren. Betalen kan via iDeal en via de creditcard (Visa & Eurocard/Mastercard). Betaal je via creditcard of iDeal, dan wordt het bedrag direct van de bankrekening afgeschreven. 

4. Ik wil mijn reservering wijzigen of annuleren. Hoe kan ik dit doen?

Antwoord: Het kan voorkomen dat door omstandigheden de reservering aangepast moet worden. Bijvoorbeeld omdat je op een andere datum wenst aan te komen of met meer of minder personen wilt verblijven. Dit is geen enkel probleem. Je kunt hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de receptie. De receptiemedewerkers van het hotel zullen alles in het werk stellen om aan de wensen te voldoen, mits de bezetting dit toe laat. Wanneer je de boeking wenst te annuleren wordt (een gedeelte van) het aanbetaalde bedrag teruggestort conform de Uniforme Voorwaarden Horeca.

5. Waar kan ik terecht met mijn opmerking of klacht?

Antwoord: Bij Buitenplaats Vaeshartelt stellen wij alles in het werk om jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt toch iets niet volledig naar wens zijn verlopen, of heb je tips hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dit heel graag. Je kunt hiervoor gebruik maken van het contactformulier

6. Kan er een babybedje op de hotelkamer geplaatst worden?

Antwoord: Ja, dit is mogelijk. Je kunt dit aangeven bij de boeking of dit telefonisch of via de mail doorgeven aan onze receptie. De kosten die wij hiervoor berekenen zijn € 15,00. Het telefoonnummer van onze receptie is: +31 (0)43-3690200 en e-mail adres info@vaeshartelt.nl

7. Tot welke leeftijd verblijven kinderen gratis?

Antwoord: Kinderen tot en met 3 jaar verblijven in principe gratis bij de ouders op de kamer. Er geldt hier een maximum van twee kinderen per kamer. Bij tarieven inclusief ontbijt hebben kinderen tot en met 3 jaar recht op gratis ontbijt indien ze bij de ouders op de kamer verblijven. Bij tarieven exclusief ontbijt (enkel overnachting, ontbijt apart), hebben kinderen tot en met 3 jaar recht op gratis ontbijt; kinderen van 3 tot en met 11 jaar krijgen 50% korting op de normale ontbijtprijs.

8. Zijn huisdieren toegestaan in het hotel?

Antwoord: Nee, huisdieren zijn helaas niet toegestaan op onze hotelkamers en in het restaurant. 

9. Kan er een extra bed gesplaatst worden op de hotelkamer?

Antwoord: Het is mogelijk om een extra bed op de kamer te reserveren. De kosten voor een extra bed bedragen € 45,00. Dit is exclusief ontbijt voor de derde persoon en exclusief service charge.

10. Wat zijn de in- en uitchecktijden?

Antwoord: Op de dag van aankomst kun je in het hotel terecht vanaf 14:00 uur. Van maandag tot en met zaterdag kun je uitchecken tot 10.30 uur, op zondag tot 11.30 uur.

11. Hoe laat vindt het ontbijt plaats?

Antwoord: Het ontbijt vindt doordeweeks plaats tussen 07.00 – 10.00 uur en in het weekend tussen 07.30 - 10.30 uur.