Vragen

Uiteraard beantwoorden we graag al je vragen! Voor het gemakt hebben we heel wat vragen al voor je beantwoord in de onderstaande FAQ. Mocht je vraag er niet bij staan, stuur dan een mail via het formulier onderaan de pagina.

Overnachten

Hoe laat kunnen we in- en uitchecken?

Op dag van aankomst kun je vanaf 15:00 uur bij ons inchecken. Je kunt uitchecken tot 11:00 uur. Wil je op de dag van vertrek vóór 07.00 uur uitchecken? Geen probleem! Je kan dan de avond voor vertrek alvast de kosten van je verblijf voldoen aan de receptie. Voor de uitslapers hebben we op zondag een late check-out, zo kun je tot 17.00 uur op je kamer blijven. Deze is alleen te boeken op basis van beschikbaarheid.

Wist je dat van tevoren kunt inchecken via onze Vaeshartelt-app? Deze app zorgt er ook voor dat je met je mobiele telefoon de deur van jouw kamer kunt openmaken.

Op welke tijden is het ontbijt?

Het uitgebreide ontbijtbuffet wordt geserveerd in ons restaurant. Ontbijt wordt op maandag t/m vrijdag van 07.00 uur tot 10.00 uur geserveerd. Op zaterdag en zondag van 07.30 tot 11.00 uur.

Geen ontbijt geboekt, maar wil je toch graag een ontbijtje bij je overnachting? Geef het even door aan onze receptie. Het ontbijt kost 19,95 euro per persoon.

Staat er een kluisje op de kamers?

Op elke kamer is een kluis aanwezig om je waardevolle spullen in op te bergen tijdens je verblijf. Op de kluis staat precies uitgelegd hoe je een code in kunt stellen om de kluis te sluiten.

Is het mogelijk om een extra bed te plaatsen?

Dat kan! Voor 45 euro per nacht exclusief ontbijt plaatsen onze medewerkers een extra bed op je kamer voordat je aankomt in het hotel.

Is het mogelijk om een babybedje te plaatsen?

Ja, het plaatsen van een babybedje is zeker mogelijk. Laat het van tevoren weten aan onze receptie, dan zorgen onze medewerkers dat het bedje klaarstaat op de kamer wanneer je aankomt in ons hotel. Een babybedje kost 15 euro per nacht.

Is er strijkvoorziening aanwezig?

Oeps… is je kleding nét iets te veel gekreukt in je bagage? Geen probleem. Je kunt gebruik maken van onze strijkkamer. In deze kamer staat een strijkplank inclusief strijkijzer voor je klaar. Onze strijkkamer kun je vinden op de tweede etage, de allerlaatste kamer aan de linkerkant.

Eten & Drinken

Kan er geluncht en/of gedineerd worden?

Voor het diner verwelkomen we je graag in één van onze restaurants. Of je nou kiest voor onze Bistro, Greenhouse of Bar: er is voor ieder wat wils! Onze keuken is elke dag geopend van 11.00 uur tot 21.00 uur. Reserveer een plekje via de boekingstool rechtsonder op de website of via de receptie.

Kun je ook à la carte ontbijten?

Zeker! Als je geen ontbijt(buffet) bij je hotelovernachting hebt geboekt of als je gewoon zin hebt in een ontbijtje kun je altijd in onze Bistro/Greenhouse genieten van het à la carte ontbijtmenu. Bekijk het hele menu hier.

Vervoer

Is het mogelijk om (gratis) te parkeren?

Er zijn bij Buitenplaats Vaeshartelt gratis parkeermogelijkheden en er is plek voor ruim 350 auto’s.

Hoe komen we in het centrum van Maastricht?

Het centrum van Maastricht ligt ongeveer 12 autominuten van Vaeshartelt vandaan. Je kunt parkeren onder het beroemde Vrijthof of aan de rand van de stad waar het iets goedkoper is, bijvoorbeeld aan de Cabergerweg. Meerdere parkeergarages die goed te bereiken zijn, kun je opvragen aan de receptie.

Geen zin om parkeergeld te betalen? Vanaf het station Maastricht Noord reis je goedkoop naar hartje Maastricht per bus, trein of (deel)fiets. Op 5 autominuten ligt de Park and Ride van Maastricht Noord, hier kun je gratis je auto parkeren. Liever te voet naar Maastricht Noord? Dat kan ook. Het station is lopend goed bereikbaar vanaf Vaeshartelt, je loopt er ongeveer in 15 minuten naar toe via de Beukenlaan. Vanaf Maastricht Noord kun je met het openbaar vervoer verder reizen naar het centrum van Maastricht. Het is ook mogelijk om vanaf dit station te reizen naar Valkenburg of Heerlen. De tijden van het openbaar vervoer kun je opvragen bij de receptie.

Een andere mogelijkheid is om een taxi te pakken naar het centrum. Taxi nodig? Dan bellen wij deze graag voor je zodat je snel van A naar B komt!

Zijn er oplaadpalen voor elektrische auto’s?

Ja, die hebben we! Op onze parkeerplaats staan 5 oplaadpalen voor elektrische auto’s, waaronder één snellader. Het is niet mogelijk om ze vooraf te reserveren.

Is er een overdekte fietsenstalling?

Nee, die is er niet. Wel is er een beveiligde en afgesloten fietsenstalling om jouw fiets of scooter te plaatsen.

Algemeen

Is er (gratis) WiFi?

Je kunt overal in het gebouw gebruik maken van onze gratis WiFi, hier heb je geen wachtwoord voor nodig. Selecteer het netwerk Vaeshartelt-guest voor toegang tot de gratis WiFi.

Zijn honden welkom?

Natuurlijk mag je jouw trouwe viervoeter meenemen naar Vaeshartelt.

  • De toeslag voor honden bedraagt 25 euro per hond per nacht.
  • Er zijn max. 2 honden toegestaan op een hotelkamer.
  • Het is niet toegestaan is om honden alleen achter te laten op de hotelkamers.
  • Zorg er ook voor dat je viervoeter is aangelijnd wanneer jullie samen door ons mooie park lopen.

Zijn er wandelroutes beschikbaar?

Er zijn verschillende wandelroutes te krijgen bij onze receptie. Onze lobby hosts kunnen je ook meer informatie geven over de gratis (lange en korte) wandelingen. Je kunt ook bij onze receptie terecht voor wandel- en fietsroutes in de omgeving. Klein extraatje: je kunt bij ons een lunchpakket reserveren voor onderweg of een picknickmand inclusief deken om te picknicken in ons park.

Is het mogelijk om fietsen te huren?

De omgeving op een leuke én sportieve manier ontdekken? Huur voor 15 euro per dag bij ons een fiets (kan het hele jaar door op basis van beschikbaarheid). We verzoeken je de fiets een week van te voren te reserveren’, zodat we zeker weten dat er nog fietsen beschikbaar zijn voor je. Bij onze receptie zijn uitgebreide fietskaarten beschikbaar, onze medewerkers helpen je graag op weg!

Back to top

© Vaeshartelt – DisclaimerPrivacyAanvullende informatie