
Buitenplaats Vaeshartelt hanteert de Uniforme Voorwaarden Horeca Nederland.
Wij bieden de mogelijkheid om tot 7 dagen voor de eerste aankomstdatum 10% van het gereserveerde aantal kamers kosteloos in mindering te brengen. Wij wensen de namenlijst voor de gereserveerde kamers 2 weken voor aanvang van het event te ontvangen.
Wanneer een reservering voor uitsluitend logies, al dan niet met ontbijt, is gemaakt voor een groep dan geldt voor annulering van die reservering het navolgende (tenzij schriftelijk anders is overeengekomen). Bij annulering voor het tijdstip waarop krachtens de horecaovereenkomst de eerste horecadienst zal moeten worden verleend, nader te noemen: “de ingangsdatum”, is de klant gehouden de volgende percentages van de reserveringswaarde die door de klant betaald moeten worden bij annulering aan het horecabedrijf te betalen:
(9.2.2 Groepen – Uniforme Voorwaarden Horeca)
Wanneer een reservering is gemaakt voor een groep dan geldt voor annulering van die reservering het navolgende:
(9.4.2 Groepen – Uniforme Voorwaarden Horeca)
Graag ontvangen wij uiterlijk één week op voorhand informatie over dieetwensen en/of allergieën. Onze keuken houdt uiteraard zo veel mogelijk rekening met speciale wensen, maar kan geen garantie geven wanneer er in de keuken wordt gewerkt met de desbetreffende producten. Buitenplaats Vaeshartelt is dan ook niet verantwoordelijk voor een eventuele kruisbesmetting.
Wij wensen de namenlijst voor de gereserveerde kamers 2 weken voor aanvang van het event te ontvangen. Daarnaast vernemen wij graag of de kosten van de overnachtingen en eventuele extra’s op de totaalrekening mogen of op de rekening van de individuele gast. Bedden worden standaard als tweepersoonsbed opgemaakt, maar kunnen op aanvraag uit elkaar worden geschoven. Dit dient wel vooraf doorgegeven te worden. Gasten kunnen vanaf 15:00 uur inchecken in de lobby van Buitenplaats Vaeshartelt. De uitcheck tijd is vóór 11:00 uur. De prijzen van de kamers zijn exclusief service charge.
Het is mogelijk om op voorhand een gereserveerde zaalopstelling nog te veranderen. Indien er op de dag zelf een wijziging in de opstelling gemaakt wenst te worden, dan kunnen hier mogelijk kosten voor in rekening gebracht worden.
Prijsafspraken die zijn gemaakt kunnen aan verandering onderhevig zijn vanwege de sterk veranderende economische situatie.
Onze boekingsmodule laat toe om facturatiewensen te verwerken. Deze dienen vooraf gemeld te worden. Bij groepen vanaf 15 personen gaan alle kosten op rekening.
Het meebrengen van (waardevolle) spullen en/of goederen is op eigen risico. Er zijn, afgezien van op de hotelkamers, geen kluisjes aanwezig bij Vaeshartelt.
Breng je decoratie mee naar jouw (exclusieve) evenement? Hou er dan rekening mee dat dit de dag erna opgehaald dient te worden i.v.m. andere evenementen die plaatsvinden bij Vaeshartelt. Wanneer de decoratie na 7 dagen nog niet is opgehaald ruimen wij het op.
Al onze (vergader)zalen zijn voorzien van een BenQ Smart Screen of beamerinstallatie. Deze zijn middels een HDMI verbinding of smartphone te gebruiken. Technische ondersteuning kan op aanvraag geregeld worden. Wanneer er andere audiovisuele middelen zoals een microfoon nodig zijn, kunnen wij dit op aanvraag bijboeken.
Vaeshartelt is goed te bereiken met vrijwel alle vervoersmiddelen. We hebben een (overdekte) fietsenstalling en een grote (gratis) parkeerplaats. In ongeveer 12 minuten ben je met auto in het centrum van Maastricht. Vanaf station Maastricht Noord is het centrum van Maastricht per bus, trein of (deel)fiets goedkoop te bereiken. Het is ook mogelijk om vanaf dit station te reizen naar Valkenburg of Heerlen. Dit station, waar ook een grote P&R bij ligt, is 5 minuten rijden vanaf Vaeshartelt. Het station is ook lopend goed bereikbaar vanaf Vaeshartelt. Via de Beukenlaan loop je er in ongeveer 10 minuten naartoe. De precieze tijden van het openbaar vervoer kunnen opgevraagd worden bij de receptie.
Bij Vaeshartelt is het, naast georganiseerde ontbijten, lunches of diners, ook mogelijk om te genieten van een hapje en drankje in één van onze horecaoutlets. Ga voor een vegetarische burger in The Greenhouse, een heerlijke cocktail in The Bar of klassiek comfort food in The Bistro. Voor ieder wat wils!
Heb je pauze tijdens je vergadering of event en heb je zin in een “change of scenery’? We hebben bij de receptie wandelroutes van verschillende lengtes door ons park! Perfect om even te bewegen en ontspannen terug te keren. Ook de drie coffee corners op de vergaderetage zijn fijne plekken om even te relaxen en kletsen onder het genot van een kopje Blanche Dael koffie of thee en een koekje.
Vaeshartelt is meer dan alleen een gebouw. We worden omringd door een prachtig park waar van alles te beleven is. In het park kun je o.a. een grote Engelse landschapstuin, een wijngaard, het Sterrenbos, een heleboel fruitbomen en –struiken, een bijenpaviljoen en nog veel meer vinden. Een relaxte wandeling is dus altijd binnen hand… of voetbereik.
Wist je dat een uitgebreid bosgebied vroeger een Hartelt of Hartert genoemd werd? In 1381 liet een zekere Jan van Hees het bosgebied rond Vaeshartelt in zijn geheel na aan Servaes van Mulcken. Sindsdien wordt het gebied Hartelt van (Ser)Vaes of Vaeshartelt genoemd. Uit dezelfde periode als het ontstaan van de naam dateert ook het wapen van Vaeshartelt, een schild met rood-witte banen met daarop de valk. De valk staat als symbool voor macht en kracht. Het huidige beeldmerk van Vaeshartelt is ook een valk, al is deze wat abstracter.
© Vaeshartelt – Disclaimer – Privacy – Aanvullende informatie