VERGADERLOCATIE
Vergaderen in een sfeervolle ambiance met oneindig veel mogelijkheden. Dat klinkt als vergaderlocatie Vaeshartelt in Maastricht. In slechts 5 autominuten vanaf het centrum, ligt deze bijzondere ontmoetingsplek midden in de natuur. Met 21 uniek ingerichte ruimtes en feestzalen is het een inspirerende vergaderlocatie. Ideaal om business en pleasure te combineren.
Inspirerende vergaderruimte
Onze 21 vergaderruimtes, waaronder ook vier klassieke feestzalen, hebben ieder zo hun eigen charmes en geschiedenis. Wat hebben ze je te bieden?
- Een unieke uitstraling
- Capaciteit voor 2-200 personen
- Gloednieuw audiovisueel materiaal
- Mogelijkheid tot volledig verzorgde dagen met food, drinks en snacks
Meer weten?
Alles-in-één vergaderlocatie
Bij Buitenplaats Vaeshartelt is niets te veel. Of het nu gaat om een ontspannende heisessie, groot congres of meerdaags evenement. Jouw wensen staan voorop. Binnen of buiten. Met of zonder overnachting. Veel of weinig mensen. We denken met je mee en steken de handen uit de mouwen. Van begin tot eind.
Heisessie
Mede door ons mooie landgoed is Buitenplaats Vaeshartelt dé perfecte plek om een heisessie te organiseren. In een omgeving waar rust en natuur elkaar ontmoeten. Weg van de alledaagse hectiek en frustratie.
We helpen je graag
Gebruik maken van onze vergaderlocatie? Laat ons je wensen weten en we verzorgen een inspirerende vergaderruimte op maat. Samen maken we er een groot succes van!
Meteen meer info nodig? Bel onze sales afdeling op 043 369 0206/08. Vraag naar Yvonne of Juliette, zij helpen je graag hiermee verder.
EVENT LOCATIE
Het organiseren van een evenement is een spannende gebeurtenis. Je wil namelijk dat alles perfect verloopt. Hierin gaan wij jou geruststellen. Onze event locatie heeft wat ervoor nodig is om jouw event tot een groot succes te maken. Alles wordt tot in de puntjes geregeld. Zo heb je daar al geen omkijken meer naar.
Bijzondere binnen- en buitenruimtes
Onze event locatie beschikt over zowel binnen- als buitenruimtes. De kenmerken van deze ruimtes maken het tot een bijzondere plek voor verschillende evenementen:
- Groepsruimtes variërend van 17-156 m2
- Vier klassieke feestzalen
- Gezellige binnentuinen
- Uitgebreide culinaire mogelijkheden
- 23 hectare prachtig park
- 350 gratis parkeerplaatsen
Breed aanbod
Je bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen. Ons aanbod is zeer uitgebreid:
- Conferenties
- Meetings
- Presentaties
- Workshops
- Zakelijke lunches en diners
- Private dining
- Teambuilding activiteiten
- Bedrijfsuitjes en bedrijfsfeesten
We helpen je graag
Onze eventlocatie reserveren? Laat ons je wensen weten en wij organiseren jouw evenement volledig op maat. Samen maken we er een groot succes van!